SZKOLENIE BUDOWANIE MARKI – 8 h

Główne zagadnienia zawarte w programie szkolenia:

  1. Wprowadzenie do budowania marki:
  • Definicja marki i jej znaczenie w dzisiejszym biznesie.
  • Elementy składowe marki: identyfikacja wizualna, wartości, osobowość marki, przesłanie.
  • Rola budowania marki w tworzeniu lojalności klientów i różnicowaniu się na rynku.
  1. Analiza rynku i konkurencji:
  • Badanie rynku: analiza trendów, potrzeb klientów, zachowań konsumenckich.
  • Badanie konkurencji: analiza konkurencyjnych marek, ich strategii i pozycjonowania.
  1. Budowanie strategii marki:
  • Określanie celów marki: budowanie świadomości, budowanie zaufania, generowanie lojalności.
  • Tworzenie przesłania marki: klarowne, spójne i autentyczne przesłanie komunikacyjne.
  • Wybór odpowiednich kanałów i narzędzi do promocji marki.
  1. Kreacja wizualna marki:
  • Tworzenie logo i identyfikacji wizualnej marki.
  • Projektowanie materiałów marketingowych: strona internetowa, materiały reklamowe, opakowania produktów.
  • Kreatywność w kreowaniu wizerunku marki.
  1. Budowanie relacji z klientami:
  • Kreowanie spójnej komunikacji marki: ton głosu, styl komunikacji, reakcja na opinie klientów.
  • Budowanie zaangażowania klientów: aktywne uczestnictwo w społeczności, odpowiedzi na pytania i komentarze.
  • Używanie marketingu szeptanego i rekomendacji klientów.
  1. Pomiar skuteczności i rozwój marki:
  • Analiza wskaźników sukcesu marki: świadomość, zaangażowanie, lojalność.
  • Monitorowanie opinii klientów: badania satysfakcji, opinie online.
  • Planowanie dalszego rozwoju marki: dostosowanie strategii do zmian na rynku, innowacje, ekspansja.

Szkolenie o łącznym czasie trwania 8 godzin pozwoli na dogłębne omówienie każdego z tych tematów oraz praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce. Program szkolenia może zostać dopasowany do indywidualnych potrzeb Uczestników.

Uczestnik kursu otrzymuje certyfikat ukończenia kursu.