Kurs Marketing internetowy - 30 godzin
Kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą zdobyć wiedzę z zakresu marketingu internetowego.
Cel kursu: Uczestnicy kursu poznają tajniki wiedzy związanej z marketingiem internetowym. Program przewiduje szeroki zakres tematyki związanej z promocją biznesu w internecie. W ramach warsztatu każdy słuchacz uzyska praktyczną wiedzę na temat prowadzenia kampanii marketingowych w wyszukiwarkach, wykorzystania nowych mediów i technologii mobilnych, podnoszenia funkcjonalności i użyteczności stron internetowych, analizy zachowań użytkowników w internecie.
Program kursu:
Wprowadzenie do marketingu internetowego
E-mail marketing – rodzaje, zasady
Mobile marketing
Marketing perswazyjny – zastosowanie perswazji
Social media marketing (i monitoring mediów społecznościowych)
Marketing w wyszukiwarkach (sem/seo)
Internet PR (w tym seo pr) – zasady pisania tekstów PR, tekstów na stronę www, wykorzystanie możliwości internetu, bannery, blogi, strony internetowe
Użyteczność serwisów internetowych
Media społecznościowe
E-commerce – podstawy
po zdaniu egzaminu uczestnik otrzyma zaświadczenie o posiadanych kwalifikacjach zawodowych na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej ( na podstawie wpisu do ewidencji Szkół i Placówek Niepublicznych nr 1050 K) i § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186).